PRESS RELEASES
INFRASTRUCTURE

Luc Costers nieuwe Practice Executive Sogeti Belux

Sogeti Belux stelt Luc Costers aan als nieuwe directeur Cloud en Infrastructuur

Vrijdag 14 oktober 2016 — Brussel, Evere – Sogeti, toonaangevende leverancier van technologie en engineering services, kondigt de aanstelling aan van Luc Costers als 'Practice Executive' Infrastructuur en Cloud Business in België en Luxemburg.

Met een master in economie van de KU Leuven, brengt Luc Costers een brede ervaring mee na een carriere bij IBM, HP en IBS Software Services. De laatste 8 jaren was Luc Costers CEO van VMWare in België en Luxemburg.

“Met meer dan 28 jaar carriere in de IT-industrie, zal Luc Costers onze klanten laten genieten van zijn ruime ervaring met  de transitie naar de cloud. Een traject waaraan de meerderheid van onze klanten momenteel werkt”, zegt Eric de Saqui de Sannes, CEO van Sogeti België en Luxemburg.

Over Sogeti

Sogeti is een toonaangevende leverancier van technologie en engineering services. Sogeti levert oplossingen voor de digitale transformatie en biedt expertise in Cloud, Cybersecurity, Digital Manufacturing, Quality Assurance en Testing. Sogeti combineert flexibiliteit en uitvoeringssnelheid met sterke technologieleveranciers als partners, methodologieën van wereldklasse en zijn eigen wereldwijde delivery-model, Rightshore®. Sogeti brengt  meer dan 25.000 professionals samen in 15 landen, verdeeld over meer dan 100 locaties in Europa, de VS en India. Sogeti is een dochteronderneming van Cap Gemini S.A., genoteerd op de beurs van Parijs. Voor meer informatie kunt u terecht www.sogeti.com , www.sogeti.be en www.sogeti.lu.
Rightshore® is een handelsmerk dat aan Capgemini toebehoort.

todo todo
    Luc Costers