Grote klanttevredenheid

Wij meten de klanttevredenheid.

Kwaliteit betekent voor ons: leveren wat onze klanten willen. Daarom bespreken en documenteren we voorafgaand aan elke opdracht wat de klant van ons verwacht. Daarna start een nauwe samenwerking met de klant die ervoor zorgt dat onze bijdrage gedurende het hele project beantwoordt aan de verwachtingen van de klant. Dat stelt ons in staat om de dienst die we leveren voortdurend te verbeteren. Ten slotte evalueert de klant onze inspanningen op basis van de doelen en prioriteiten die de klant aan het begin van het project heeft bepaald. OTACE – On-Time and Above Customer Expectations (tijdig en boven de verwachtingen van de klant).

De verwachtingen van klanten

Onze klanttevredenheidstool OTACE werd al in 1995 gelanceerd en is vandaag een erkende en gewaardeerde tool die we consequent gebruiken bij onze opdrachten. Het is altijd onze bedoeling om een dienst te leveren die de verwachtingen van de klant overtreft, en onze metingen bewijzen dat we daar bijzonder goed in slagen.

 

todo todo
contact
  • Eric de Saqui de Sannes
    Eric de Saqui de Sannes
    CEO
    +32 (0)2 538 92 92